why is the rum gone?

Ay,here we go.

Blev ganska sent igår då klockan slog 03.00 innan alla tre filmer var färdig tittade!
Sen imorse vid 9-10 blev det massa sms med både Nina och Ludde och vid 12 tiden så blev det ifrån Marina också så då kunde man inte sova hihi!
Jag och lillebror käkade frukost i min säng och kollade på Yes Man. Har letat som en galning efter en filmen men såklart var den helt sönderrepad så missade slutet..
Sen så tänkte jag att jag ville ut i det fina vädret idag och helt från ingenstans blir det samtal från Nina och då blev det en promenad! Var ganska trött efteråt men var så skönt och komma ut, stcheeeeek!:)

Ska nu försöka åka ut och köra bil med mamma och sedan så blir det att maila min svenska lärare om massa papper och sedan en film till kanske och vila upp sig. Imorn blir det ju 5 timmar jobb och förhoppningsvis en träff med älskling!
Tänkte att jag ska ringa honom ikväll också och checka läget efter första dagen hihi:)
Missssss him♥

Ialf,det här typ en as töntig remix men den är på nått konstigt sätt lite bra ändå haha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0