Wild.

Hello.

Här sitter jag som en förskyld liten groda.
Har haft en ganska bra helg alltså!:)

I fredags blev det mys med Nina och Marina hemma hos mig, massa flum bara haha! Marina sov över och sedan så försov jag mig på lördagen men vi hann ändå in till stan till 10. Så då blev det shopping av ett par leggings, en sjal och lite smink(det behövdes!).Sedan vid 11 så blev det jobb fram till 16!
Gick inte så värsting bra,allt vart kaos i lunchruschen men det är tur att man har roliga jobbarkompisar som får en att skratta vid sådana tillfällen:)
Eftersom jag bara jobbade 5 timmar så hade jag ingen rast så var helt död sen efteråt,kom ialf hem till 17.30 och gjorde godaste taco maträtten och tog en dusch för att vakna ur min koma.
Trodde jag skulle bli ensam när kvällen kom men nej då, fick ett samtal och 5 minuter senare så satt jag i en bil med Jojjo Bolle och Tom på väg till 40 års fest! Monia fyllde år hihi,så himla roligt det vara hahah,höll på att garva sönder oss åt de äldre!;D
Sen efter tolv någon gång kom Luddesnutt och Tobbelobb och då blev det hem och sova!
Sov så himla mysigt och länge tillsammans med älsklingen idag,var hur skönt som helst!♥

Det som är kul är att han fått jobbgrejsimojs, men att det är i Enköping är inte lika roligt! Så himla långt bort ju:(
Men imorgon börjar han där borta ialf för första gången! Och imorn börjar Marina för första gången på sitt jobb förhoppningsvis! Mycket nytt denna vecka alltså!;)

Och nu ska jag umgås lite med Nina och då blir det chokladglass och Pirates of the Caribbean maraton.
1,2& 3an på en gång!

Ha en bra söndag allihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0