100 % Party!

Omg,vilken gårdag det var igår!
100 % Party i staden och det var hur grymt som helst!
Mycket folk och mycket alkohol och mycket av allt.

Åkte ialf hem till Jessika innan och förfestade i hennes grymma lägenhet och det var sjukt kul! Ca 8 tjejer som tok fixar sig och drar på klackarna, dricker alla möjliga groggar och lyssnar på sjukt bra party musik!
Sista minutrarna innan bussen gick körde vi Vengaboys, det blev en så sjukt rolig video på Jessi,Nina och Tove när dom sjunger! Woooooooooooow,we're going to Ibizaaaa. WOOOOW!

Haha,jag dör.
Anyway så kom vi till Fame där det var party för fulla muggar. Bra ös med folket och kvällen bjöd på en hel del!
Träffade alla möjliga fina vänner, och dansade asset av mig med Tove och alla andra och det var helt enkelt sjukt kul och jävligt spårat!
Även om jag lessnade lite,fick lite halvdamp inne i dimman. Så sjukt jobbigt när man blir sådär frustrerad och inte vet vad man ska ta sig till..
Hur som helst,bästa på kvällen var reunion med vårt resesällskap förra kryssningen!
Fick se när Basse tokfaila på att göra Dirty Dancing "Svanhoppet" mot en annan kille på uteterrassen, herregud säger jag bara,ni som var där missa något kan jag lova. Eller inte,haha!

Det var ialf en galen kväll!
Och vi stannade ända in till stängning och sedan drog vi tjejor till BK och fyllekäkade cheeeseburgare. Gott eller vad!
GICK sedan hem till Luthagen och däckade i Jessis soffa. Gick upp 5 timmar senare och åkte ner på stan!
Blev frulle vid ån i solen,riktigt skönt!
Jobbade sedan då 11.30-21.00 och det gick väl sådär, var mycket mycket folk och jag var sliten och allt, men men det gick ändå. Tove Mysmongo var ju där också hihi!(:

Det var det jag ville säga nu ialf, natti!
Bjuder på några asgrymma bilder från igår! (;





Jag och min andra halva,jäkla retards.



WHAT UP?


För det första, killen i mitten är ingen mindre än Mellony och vad finns mer och säga än;
Killen är grym!
För det andra, huuuur lik är inte han och Tove likosm? Hahaha!


Så sköna vi är, först ber vimmelfotografen oss att pussa varandra, sen pussar Tove honom och sen pussar jag honom. EHHH?!
Säger bara KBK,haha!


PARTYTRION.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0