12 April 2011.

Hejhej!

Sitter här lite smådrunk och skriver men så är fallet just nu.
Så sjukt drygt att jag kom försent idag igen,och det första jag gör är att välta ut hela lådan med plastgafflar så det hamnar överallt på golvet. Ehhh,bra jobbat liksom!
Ialf så stod jag och muppade mig med Micke i kassan under lunchruschen,askul haha!
Tipptopp humör idag alltså(:

Sedan vid fyra tiden så drog vi iväg till Bowlaget och där hade vi personalmöte i två timmar och jag fick massa fina saker också!
Blev både Månadens medarbetare och Månadens säljare i februari, skiiiiitglad! :D
Fick två biobiljetter,två diplom och ett presentkort på Åhlens hihi!
Vi käkade ialf middag sen,fick lax till förrätt och kyckling till varmrätt och det va riktigt mumsigt!
Drack ett vitt vin till maten och den var jättegod och stark också,kände ju direkt av att alkoholruset i kroppen börja komma igång efter första klunken haha!
Vi bowlade ialf sedan en timme och jag körde en bana med Ludde och Andrea,skitkul var det hihi!
Fick in några strike några ggr,wihoooo!

Efter det så var klockan nio och då drog några av oss vidare till Terrassen och fortsatte partyt där!
Så sjukt jävla kul haha, höll på att dö av garv några gånger!
Och jag måste bara säga att jag har dom bästa personerna på mitt jobb!
Alla är så braaaa!

Men nu är jag ialf hemma,skit trött och imorgon är jag ledig men inte fan är det chilldag inte!
Mycket och göra ändå!

Ciao.


(bild tagen av Erik ikväll,då jag försöker skrattandes ta tillbaka min mobil, min chef-aka mongot i glasögon- sitter och snusksmsar på min mobil till en av mina killkompisar haha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0