and after tonight you don't have to look up to the stars,no no no.

Hej bloggen!

Sitter här sjukt trött och utmattad en fredag natt.
Har jobbat hela veckan nästan och försovit mig typ varje gång, sån jävla fail.
Ialf så träffade jag Hannabanana idag igen,helt random nere på stan, askul ju!(:
Sedan jobbade jag 11.30-20.00 och det var sjuuukt jobbigt!
Men ändå kul,vill det här faktiskt! Vill klättra på den där jäkla karriärstegen!

Tog mig hem ialf och hade en date med bästis Nina.
Sjukt underbart och bara garva sönder och prata om alla dessa killar,i mitt fall ialf!
Hon har ju sitt på det torra om man säger så haha!
Anyway,sjukt nice och bara skratta tills det gör ont i magen efter sån här vecka!

Fick lön idag också, sjukt nice!
Kom på att jag måste fixa frillan innan kryssningen så lär ju bli att man ringer och bokar en tid snart hihi (:

Anyway,nu är jag ledig fram till tisdag eftermiddag så det är helt underbart skönt och jag vill verkligen in i dimman imorgon nu när hela helgen är fri!
Vill bara ha kul med mina fina vänner!
Hur som helst,få se vad som händer imorn.

Blir att däcka i sängen nu,puss coh godnatt!


100 % Party -kryssningen om TVÅ VECKOR!
Taggarååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0