det är klart ni ska med,det fattar ni väl själva?

What up?!

Helt död i min lilla kropp.
Jag hade ju helt missbedömt mitt schema,så idag blev jag väckt elva när jag skulle börja jobba elva!
Ni förstår att det inte var okej?
Tog mig ialf till jobbet fort som faen, rakt in lunchruschen och har jobbat fram tills åtta ikväll.
Tydligen så jobbar jag imorgon och hela dagen på torsdag och hela dagen på fredag,sen är det ledigt på lördag och söndag!
Säger bara utgång på lördag eller vad, vill supa med mina partykompanjoner!

Anyway,är ganska ledsen i ögat för att det inte finns tid till något/någon.
Min häst blir så jävla lidande av att jag jobbar så mycket och jag saknar att få träna henne!
Sjukt jobbigt!
Sedan så hinner man inte träffa alla fina vänner man har, känns i hjärtat som fan.

Hur som helst, jag ska sova nu för imorgon är det jobb som gäller på dagen och på kvällen blir det personalmöte och sedan middag och bowling på bowlaget!
Ska bli grymt kul och ska förövrigt supa chefen under bordet!
Tjingis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0