Everything has it's beauty but not everyone sees it.

Heej!

Mår väldigt bra idag eftersom jag haft en sjukt mysig dag!
Träffade Lisa och hennes lille brorson David på 7 år och vi hängde i stan i nästan fem timmar. Helt sjukt roligt och jättemysigt i det fina vädret!
Vi gick förbi Lisas jobb en stund och sen gick vi och solade och jag solade för första ggn på Kameleont och det var riktigt nice men är helt tokröd på bröstet och ryggen haha!
Därefter så blev det lunch, vi tog med oss sallad ifrån Cupido och satte oss vid ån och det var hur mysigt som helst!
Kikade sedan lite i affärer och sånt, innan det blev jordgubbar på en uteservering vid St Pers gallerian,riktigt gott med jordgubbar kan jag lova!

Åkte ialf sedan hemåt och fixade stallet,sen somnade jag en stund och jaa nu så sitter jag här!
Ska kolla på Project Runway och sen blir det nog sängen!
Helt död efter en rolig dag hihi!(:

Men men,det var allt för mig nu!
Tjingeling!


(en liten notis bara..)
EXAKT TIO DAGAR KVAR TILL KRYSSNINGEN,FATTARNI???
Så jävla råtaggad så det nästan är pinsamt..ÄH,KBK BAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0