I wanna do bad things with you.

Hej.

Har haft en askön ledig dag.
Sovit till 14.00 och drömt sjuka drömmar. Sedan fixade jag stallet och insåg att volten är helt fri ifrån snö och is så imorgon ska jag ta ett träningspass där med min hästfis,tror hennes vårkänslor börjar explodera.
Damerna var helt jävla insane idag när jag tog in dom, retards verkligen.
Och det värsta tycker jag är att ena hästen som är minst,typ 5 år,kan sparka bakut typ en meter ifrån och backa med rumpan upp mot en, man undrar ju då om hästen verkligen vill sparka en bara för att?
Hur som helst,ridning blir det imorgon.

Hängde sedan med min bff Nina och vi pratade om helgen som varit,helt sjuk alltså.
Lördagen var bäst,så jävla roligt det var.
Följde sedan med henne till bussen och vi gick förbi grusplanen där herrlaget hade sin första fotbollsträning,säsongen har börjat alltså! Nina ville busvissla men jag lyckades hindra henne, hon har ingen gräns nu för tiden,rawrrrr!
Haha (:

Pratat en stund med Sara ikväll också, väldigt kul! Och vi har stora planer inför helgen alltså,haha!(:

Och jag gillar att jag bara tagit det lugnt idag och imorgon blir det lugnt också, sova länge,sen stallet och sen jobb 16.00-01.30. Och på onsdag blir det sova,fixa stall och sen jobba 20.00-04.30.
Därför kommer jag inte blogga om något roligt de senaste dagarna,
Peace out.


wanna be full as a fucking kastrull.

Kommentarer
Postat av: Nina

Altså bilden, KÄRLEK!!! <3 fyllekerlek

2011-04-05 @ 05:34:44
Postat av: Shululuuuuulu

JAG VET!

Fyllekerlek på hög nivå! <3

Haha,vilken kväll det var haha! xD

2011-04-06 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0