kaooooooz.

Tja.

Har inte mycket och tillägga i denna skrivande stund,har jobbat asmycket och jobbat över varenda pass typ men men,vad gör man inte för teamet liksom.

Igår var det en galen fest i Tuna, Hansson och Robins 20 års fest!
Helt jävla röjd från första stund, men det var precis vad jag behövde. En fet jävla dimma och nästan alla mina snygga kompisar där med mig!
UNDERBART!

Hände en massa grejer och jag har sånt jävla kaoz i mitt huvud så vet inte vart jag ska ta vägen.
Så jävla jobbigt,döööör lite inombords bara för att allt ska vara så knas just nu.
KOMPLICERAT ELLER VAD?

Jobbade idag också ialf och jag är helt död, så ska sova när som helst! Ledig imorgon ialf! Wiiiie.
Ska i princip sova bort hela dagen,pyssla om fina hästen och sedan hänga med Ninis.

men det var allt för mig nu!
All kärlek till mina vänner,ni är underbara!

(vi tog förövrigt inga alls bilder typ,astråkigt juuuueee!)


Tjejooooor!


Ute på parkeringen.


Partyyyyyy!


Jag och lilla baby boy.


PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0