Konsten att släppa taget.

Jallaråååå!

Har haft en sjukt bra dag idag,ledig och allt. Hur skönt som helst.
Jag drog ialf to my old school Boland och hängde med Sara & Tove.
Käkade lunch och sedan tittade vi på Charlie och grabbarna när de spelade fotboll, var ju fotbollsturneringen idag i skolan!
Riktigt kul var det, och Arvid var hur grym som helst i mål! Sånt fokus han hade eller ja,jag vet inte hur jag ska förklara men han var grym!
Dom kom ialf på tredje plats,så det var ju inte helt fel!(:

Vi gick ialf sedan och fixade i färgtrycksalen där vi gjorde lite roliga grejer, vi har tros-planer inför kryssningen haha!(: Hur jävla nice som helst ska det bli ialf!
Fick damp på en busschafför,men hem kom jag ialf och fick se Hannabanana i två sekunder på bussen haha!(:
Drog till stallet och fixade det, och pysslade om min fis!
Riktigt mysigt(:

Har inte gjort mycket mer än käkat middag och legat i soffan och frysit under täcket!
Fick äntligen titta på Glee och Grey's,riktigt nice hihi!

Är för trött för att titta på BB,så ska sova nu.
Imorgon blir det jobb 11-20.15!

Ciaaaaoz.





Krafter - Petter ft. Adolphson Falk
(kan verkligen känna igen mig i den här låten hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0