Like A G6.

Tjeeeeenaråå.

Haft så sjukt bra dagar den senaste tiden,har ett konstant leende på läpparna!
Men det gillar vi,inte för att låta självgod men jag är fan värd att få må bra nån gång.
Nu är det min tur hörni!

Ialf så hade jag en nice onsdag igår med min fina vän Marina i stan. Hängde hela eftermiddagen med henne,gick runt på stan och kollade och satt vid ån på bryggorna i solskenet,så sjukt nice!
Satt några killar lite längre bort som spelade musik,vilket gjorde allt mkt mer mysigare!
Vi giiiiick ialf sen hem till henne i Årsta och det var en aning jobbigt kan jag lova!
Vi däckade i soffan en stund och kollade på film innan vi sen gick till Gränby och jag köpte godis, 3,90 på lösgodiset! Rena paradiset haha.
Kom hem till halv 9 och då däckade jag i sängen framför Glee och Grey's och BB hihi.

Idag så blev det staden igen och umgicks med Hanno! Vi kikade i affärer och jag kom hem med ett par coola örhängen och en mönstrad skjorta!(:
Vid bussen så träffade jag på Lisa, så istället för att ta min buss hem så hoppade jag på hennes och följde med henne hem ute i Rasbokil!
Var riktigt kul,och jag fick se vildhästarna(fyra mustanger från USA) som hennes granne har.
Och jag tror jag aldrig sett så fin hingst förut, Durango hette han och hade den längsta man jag sett!
Så sjukt vacker pojke!
Vi fixade ialf lite med hästarna och sen kollade vi på tv och chillade,sjukt mysigt och umgås andra dagen i rad denna vecka med fina Lisa hihi!(:

Sjukt bra dag och hela denna vecka är så jävla awesome så det är sjukt!
Gillar livet så jävla mycket just nu,och älskar mina fina tjejer som verkligen göööör mina daaaar!
ALL DI LOVE TO U.

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0