live it up.

tjenäääh.

Äntligen helg,wihiiii!
Har denna vecka inte gjort mycket mer än jobbat natt och det har ju i och för sig gått bra, och igår så hängde jag i staden med Tove. Vi kirrade biljetter till 100 % av Jocke, och efter lite drama så har vi ialf 6 grymma tjejor som drar dit imorgon.
Och jag är så glad för att jag har så sköna människor som jag jobbar med och för det andra att jag har helt asköna vänner som är bäst!
Ni anar inte vilket lyckorus jag har bara för att jag ska få vara i sån fucked up dimma imorgon med dom!
Denna helg kommer ialf bestå av nattjobb ikväll 00.30-05.00, gör inte så mycket heller eftersom att jag tycker om att jobba natt även om det är det jobbigaste så träffar man ändå sjukt roliga människor!
Hoppas att de vanliga gamla studentstammisarna kmr,så gulliga haha!(:
Och imorgon så blir det bara att sova och sedan dra sig till staden och Jessis place för en sjujäkla utgång!
Längtar verkligen!

Men men, det är det som händer nu i denna stund.
Hörs efter helgen pussies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0