runaway.

Juste,något mer som jag behöver lätta på hjärtat är att jag blir så kaos av det andra könet,the animals,ni vet killar.
Pratade i någon timme i telebobbo med bästis Tove idag och det är sjukt mycket problem eller vad man ska säga..
Jag blir helt psyko av alla snubbar som fuckar upp min hjärna, vad fan ska man göra!
Och dessutom är det mer saker som gör en ganska upprörd för att folk i ens närhet inte beter sig på ett okej sätt, vad fan ska man göra åt det?!
Nej, det är för mycket nu bara.

FÖR MYCKET.
Så back off så ses vi i dimman för det är det enda stället jag klarar av just nu.
Och cred till alla er som får mig att skratta, det är guld värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0