the way you make me feel.

Eh...

Vet inte typ vad jag ska säga,men har jobbat hela helgen och det var sjuukt jobbigt!
Igår var det måndag och då var jag hemma hela dagen och skrev packlista inför kryssningen och städade rummet och slängde massa kläder i tvätten och sedan fixade jag stallet,och drog sedan iväg till bussen med Nina i sällskapet!
Åkte iväg sedan och träffade världens finaste,och hade en asmysig kväll!
Är så jävla..åh! Vilken jävla känsla man har,vet inte vart jag ska ta vägen hihi.

Idag så blev det iväg till staden och fixa frillan,skit nöjd faktiskt!
Träffade Sara en snabbis och sen Tove och hängde med henne och köpte lite småsaker och sedan käkade vi på Cupido. Vi snackade sönder oss om kryssningen men vad fan, 2 DAGAR KVAR!!!
Och vi sprang på finaste Lisa också!(: <3

Sedan så fixade jag stallet en snabbis och träffade Nina i en millisekund.
Men nu så är hon på väg hem till mig igen,så vi kommer väl skratta ihjäl oss och snacka sönder oss om pojkar och kryssningen också! KBK BAH!

Men det vara allt för denna stund,livet leker!
Tjenis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0