welcome to the club now.

Haha,vilken jävla helg det varit..

Igår så började dagen hur bra som helst, satt och läste ute på trappen och stekte samtidigt i glajjorna i den sköna solen i några timmar. Sen blev det stallet och rida barbacka en liten stund på min älskade hästfis(:
Senare kvällen fick jag rådamp och var så jävla tpl så ville bara gå och ruttna i nått hål eftersom ingeeeeeen av mina tjejer ville/kunde festa..
Men till slut så räddade Jonas min kväll 22.00 och jag drog in till stan vid elva med högsta klackarna jag har och kortkort och mötte upp honom och hans kompisar för en kväll på Kalas.
Var så underbart glad och fy vilket ös det blev hela kvällen!
Blev sköna drinkar och tequila shots och därefter gick det utför!
Och det sjuka är att jag köpte dricka för 700 spänn!
Jag har aldrig köpt för så mycket förr ute,eftersom man blir bjuden en massa och sånt haha, men ändå jag bjööööd mina fina killar igår så därför pengarna sprang iväg också!(;
Men i allafall, Italobrothers uppträdde och jag såg dom ju på båten i Januari men dom var lika grymma nu som då!
Förstår inte hur killarna gör men de får hela dansgolvet att tända till,grymt ialf!
Fast dom var litelite bättre på båten (;

Hur som helst, träffade fina Lars the man och Danne och Linus(;
Riktigt bra kväll med the boys om man säger så!

Tog bussen vid tvåtiden och hamnade i Gimo på anonymt ställe,men sov inte hemma ialf så ni kan ju alla räkna ut hur kvällen slutade,braaaa(:

Idag så har jag bara legat hemma och dött i soffan men en stund på kvällen så kom Pecca och hämtade upp mig i den lilla blå rallybilen,så hon och jag åkte runt i Alunda några varv och höll på att muppa oss!
Så sjukt kul haha!(:

Sedan har jag bara kollat på Gossip Girl och BB, lite tråkigt att Annie åkte då!
Menmen, imorgon är jag ledig och det ska utnyttjas till fullo!(:

Natti.



Tog ju inte några snygga vimmelbilder från natten eftersom en själv var kung i baren hela tiden, men här är ialf en störtnice bild på mig igår morse,nyvaken och överlycklig för att jag hittat en påse plopp.
As söta ord på chokladbitarna också!
Fanns kram,lycka och kärlek också!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0