you put a smile on my face.

Har inget kul och berätta.
Jobbar som ett jävla as nu för tiden, jobbade över 45 min idag också.
Jobbar imorgon också och på söndag förmodligen men det stoppar inte mig från att köra ett alkoholintag imorgon,
fullt ös i Tuna imorgon med alla älskade vänner!

Dagens bästa- Tove. Räddaren i nöden, typ. Höll på att bryta ihop när hela expressskärmen var full med beställningar. Hon kom tidigare till jobbet och hjälpte oss.
Tove, rules!

Att jag fick seeeeee Johannes the man. Har inte sett honom på evigheter!

Dagens sämsta - allt jävla folk som bestämde sig för att komma till Max och äta middag. Vi hade kö till utgången i nästan två timmar i sträck..Ge er vad fan haha! (:
Och att jag inte fick chans och springa ut i serveringen och kramas med Johannes,fråga hur han mådde eller nånting. Ledsen tjej alltså..

Men det var allt för mig nu. Hörs efter helgen!



Umbrella - ( Cristi Remix)- Coffey Anderson.
Grym jävla låt,allt jag har och säga alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0