Åh Sara, kom ut ikväll! Jag väntar vid hörnet..

Jaa ni. Livet rullar på som vanligt och här står jag med mina tusen tankar som snurrar i huvudet..
Men faktiskt så har jag tänkt en massa massa och jag har en liten planering till nästa sommar.
Men bara nästan,det är fortfarande kaos i mitt hjärnkontor!

Ialf så är jag ledig tre dagar i rad nu och sen jobbar jag i helgen,men under dessa dagar så ska jag ha kul!
Känner ändå att hela denna vecka är ganska nice!
Och idag så åker jag iväg till gåvan och hem till min kära vän Sara, det ska bli mat och vin och cupcakes  och ikväll så blir det utgång!
Ska till BJ och dansa loss,är så sjukt taggad för har inte varit där sen i MAJ!
Har mest festat hemma eller på officiella evangemang och skit,har faktiskt varit ute i Uppsala sen i våras,det är helt galet!

Men men,nu kör vi!
Uppdaterar väl kanske mer nån annan dag.

Puss.


Sist jag var på BJ,och vi träffade ett par sköna snubbar från Göteborg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0