Im a superman with a superlove.

För det första,så har jag typ sovit 12 timmar både söndag och måndag natt,helt sjukt mycket och jag har drömt så sjukt mycket också. Jag har drömt om allt verkligen,men inatt drömde jag om habibi, bara så sjukt fast ändå så härligt.Fast ändå..jag vet inte.

Och jag är så varm i hjärtat av nån anledning.
Kanske för att jag träffade fina Linda idag,det var hur länge som helst sen sist vi sågs så idag då jäklar hängde vi tillsammans och bara snackade,gick ut med hundarna och käkade wok blandning hemma hos henne i Gimo(:
Riktigt mysigt var det! All kärlek till henne.

Och idag så fick jag även ett sms av en person jag saknat hela sommaren. Om jag blev glad!

Kommer somna med ett leende på läpparna ikväll,det vet jag.
Ska käka choklad nu och bara tagga inför morgondagen,wihoo!(:



typ världens roligaste tjejer!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0