just a dream.

Okej,hade ju lätt den skönaste jobbdagen idag.
Började 8.00 och fick gå hem 12.00, sooft.
Och jag gillar starkt vår nya tjej Linda,så jävla mogen för sin ålder och astrevlig!(:

Ialf så drog jag hem och badade med mami i Rasten en liten stund, sen drog jag hem till Jojjo och badade med henne och Adde i poolen och sen så drack jag och Jojjo asgoda pina colada som hon gjort, och snackade en massa i solstolarna. Gillare!

Och det som väntar nu är jobb fram tills söndag,ingen vidare high five på den,men det är ju båtveckan i Öre denna vecka så på lördag ska jag ialf vara full och glad där med fina flickor och ha så grymt kul!
Om jag är riktigt busig så drar jag dit på fredagen också, 2 dagars är aldrig fel!

Och jaa inget mer än det finns och berätta direkt. Känns som att imorn kommer bli en vanlig tråkig torsdag även fast det inte är det..och jag saknar en idiot.

Puss & hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0