kill me softly.

Äntligen!
Har varit en vidrigt jobbig vecka men ändå kul,gillar ju mina arbetskompisar så har haft det skoj ändå!(:
Men är så skönt att äntligen få vila ut,min kropp är halvt sönder känns det som haha.

Nu på kvällningen så hade jag söndagsmys med Nina,vi käkade i oss en massa chips och chokladpudding och spelade Bingolotto! Det var helt sjukt,vi var ett nummer ifrån att få bingo och vinna en bil, volvo s60!!!
Jävla skitspel,haha.

Ialf garvade sedan sönder oss till time out, och ja det var väl allt jag ville säga.
Förutom att jag slitit sönder mig på jobbet och nästa löning,då jäklar. Vill bara göra en massa kul,hoppas det blir så!:)

Och mitt egna pepptalk går såhär: sluta tänk så mycket och "tänk om",vad som händer händer och jag ska under tiden njuta av livet och ha kul!

Nu ska jag kolla på kanal5-playen på One Tree Hill!
Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0