nothing can stop us.

Jädrar vad tiden går fort,känns som att allt bara flyger iväg!
Men,dagen har varit ganska nice ändå. Förutom att jag tappat bort både mobil och glasögon.
Väldigt jobbigt må jag säga men som tur är hittade jag båda sakerna till slut. I köket av alla ställen.
Jag måste sluta vara så förvirrad jämt,haha!

Jag träffade Ninis en stund på kvällen och vi promenerade en runda,as skönt! Blev så himla glad av det så imorgonbitti får det bli det första jag gör,en runda till innan frukost!
Har dessutom tandläkartid imorgon..buhu!
Jag var där i fredags och gjorde inget vettigt,och antar att det blir detsamma imorn...yey!

Jag har dessutom så jäkla bra planer för veckan,inkluderas lite häng med vänner,shopping,jobb och såklart feeeeeest!
Jag är inte taggad..nejnej!
Haha,tror jag smäller av snart.

Nog sagt om det,nu ska jag sova!

Pussinuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0