Ta mig till kärlek, ta mig till dans,ge mig något som tar mig någonstans,för jag vill veta om kärlek finns.

Först och främst.
Vilken jävla helg.
Fy fan säger jag bara,är helt död just nu.
Jobbade hela dagen i lördags till halv nio,och det var kaos hela dagen, gick ut på Salu med ett härligt gäng och sov sen 2,5 timme och sen jobbade jag idag igen-fortfarande helt kaos.
Anledningen till att schemat inte höll var för att två anställda grabbar spelade innnebandy båda dagarna..vissa lacka på det men jag förstår dom ändå! Det är deras höjdpunkt i livet,så att de inte tänker jobba förstår jag.
Lika lite som jag tänker jobba när årets höjdpunkts fester är. Haha!

Ialf så var det grymt kul på Salu,gick dit med Johan,Jonas,Anton och Emelie :)
Vi förfestade i Gamla stan och körde Johans "teknikmagasinspel" haha.
Nej men det var skitkul och var så glad att träffa Emelie,vilken tjej! Första gången jag träffade henne och det kändes som vi alltid varit vänner haha (:
Och Johan,min pärla.
Han finns alltid där,det gillar jag! Så jädra underbar vän.
Hoppas ialf på fler sådana kvällar med dom personerna,så kul!(:

Och för övrigt så känns allt lite konstigt. Vad är det man brukar säga? Blandade känslor.
Tänker på vänskap och kärlek..
Orkar inte ta upp nånting om det,så det är det enda ni får. Blandade känslor.

Nu ska jag ialf sova läääääänge,ny vecka och nya tag imorn!
Ses i dimman i norr eller söder.


Bild tagen last summer på Juuuuuuhan och moi på min hemmaferre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0