we all shine.

Tjeeena råå.

Är ju löningsdag idag så har varit i staden och shoppat med Nina samt käkat på Unico, ääälskar deras nacho tallrikar!
Ialf,orkar inte skriva något mer.
Lägger upp alla bilder ifrån min mobil istället från den senaste tiden.
Tjeeena råå.


Busskur uppe i Ljusdal haha(:


Fika med Marina förra veckan på Årummet!  Muuuuums!


Tuff & Puff snooozar.


Mitt paket från Items by Johanna innehöll allt detta!
Halsringen och senilkedjorna är bäst!
Men pistolörhängena är grymmast.


Bling Bling!
Använde fjäderörhänget i fredags när jag träffade Johan,Anton,Oskar och Simon en snabbis på kvällen.


Dagens fynd: färgglada jeans och snygga chinos och skor och koftor.


Och det här linnet är beställt ifrån Modekungen.se,på väg hem till mig nu!
Så jävla grymt,döör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0