You'll find me in back of the line.

Weeeeiii, uppdatering på gång folk!

Har fan inte orkat blogga alls,har varit upptagen med annat..typ livet?
Iallafall så var helgen kanoners,var ju ledig så det var nice.Inte för att jag direkt vila upp mig eller så.
Spenderade fredagkvällen hos Lisa och hade lite sleepover och hade det mysigt i hennes enorma säng med hennes enorma tv! Nice(;
Lördagen bestod av några timmars bilfärd,felkörning och Eskilstuna City med Lisa och Nina och restrerande grabbar. Började dricka 16.00 så det var ganska självklart att en tunnis som jag inte skulle hålla igång hela kvällen, halv tolv var mitt party slut haha.
Måste ju säga att the host of the evening Lukas hade en sjujäkla lägenhet,wooopppa!
Helt underbart snyggt designad,och världens skönaste säng hade han också som jag och Nina ockupperade haha.
Ialf,fick inte lyckan och äventyra i Eskilstunas uteliv men jag säger bara,nästa gång..nästa gång då jäklar!

Hade ialf rehab i söndags och tog hand om mig själv och igår så jobbade jag natt,blev en reunion med fina Elin! Äntligen är min kompanjon tillbaka,vi tillsammans är så jävla bra alltså. Ni skulle bara veta!
Gick ialf bra och vid sju tiden så var det ferre på restaurangen, vi fick ett samtal om att ett sällskap på 80 pers skulle komma och gästa oss så det var bara ladda upp. Tänkte för mig själv i huvudet på Barney Stinson i "How I met your mother": Challange expepted. Haha(;
Gick ialf kanoners!
Och sedan åkte jag med papi hem i lastbilen och körde sedan hem från garaget,det gick bra det med hehe!(:

Och idag då..då blev det the city igen och fixade håret och shoppade järnet,hittade så jävla grymma grejer,så det är ju värt varenda krona..men ändå känns ju i plånboken!
Och vad ni än gör,gå inte in på Vero Moda,dom har fått in skitfina linnen och blusar! Man blir fan ruinerad.

Åkte bussen hem med Nina och sedan kom jag hem och umgicks lite med mami och fixade middag, hemgjord pizza namnam!
Och sen blev det varm nyponsoppa med glass och mandelbiskvier med Nina och en massa snack och skratt på min altan!(:

Och nu så är det té och godis som gäller!
Vi stannade ju på hemvägen i söndags i Enköping på Godisgallerian, och jag fick med mig hem 1 kg godis haha,så det är bara och äta vetni!(:

Men men,fler inlägg kommer.
Har lite olika känsloblandningar som måste komma ut,puss!


Bjussar från en bild i lördags,Lisa mobiluppladdade på FB haha.
Här var klockan halv nio..
så ni kan ju föreställa er hur bra jag mådde vid elva tiden sen,haha fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0