don't be afraid to dream a little bigger darling.

Tjeeeeenääää.
Fyfan vad jag suger på och uppdatera alltså. Vad fan har hänt? Älskar och blogga men just nu så orkar jag typ inte? Vill inte?
Nej måste nog bli lite ändring på torpet!

Ialf, så har jag på den senaste tiden hunnit med en hel del.haha.
Har gått på bio och sett Breaking Dawn med fina tjejer, gjort en två dagars på min lediga helg, körde all in på fredagen med Lisa,Lisa och Frida haha!(: och på lördagen käkade jag på fin restaurang och firade Michan och Katri på lördagen, hade det sjukt kul med en hel drös av människor på krogen..och jaa kom hem kl 7 på morgonen efter att ha hängt i stan halva natten med Lisa,Jocke & Robin haha :)
Fett ruuuuligt har jag haft det! Helgen som var,var nog den bästa på länge..no doubt.
I måndags så hade vi personalmöte och julbord på Fyrishov och sedan blev det lite rajraj på Terrassen med några fina jobbarkompisar..och aa,nu sitter jag här och laddar inför nattens jobb.
Gick fint fint igår och stänga,så hoppas hoppas på en lika bra kväll inatt(:

Dessutom så får alla Maxare lön idag, och jag har betalat räkningar och beställt ett par as snygga fest stövlar!
Har hela Nyårs outfiten fixad, men dock så finns det inga direkt fasta planer än så länge?
Vad händer på nyår?
Måste ju dock meddela att jag jobbar (precis som förra året) på natten kl 01-06. Men det stoppar ju inte mig från att fira in tolvslaget ändå med fina vänner!
Hoppas verkligen att det här nyåret kan bli lite extra bra,men det är bara vad jag hoppas på..hihi.

Och har en feting rolig grej jag vill göra,men den skulle ju kosta mig skjortan, så det känns som att det får vänta.
Men samtidigt så skulle jag kunna skrapa ihop pengar till det men måste ju tänka på att i sommar så flyttar vi och då måste man ha pengar till det med..Egentligen ska jag bara göra det som Nina säger, men åååh fan.
Vilken jävla pengafråga.

Skitsamma,hänger nog kvar på landet så länge.
Lever ju ändå ett helt okej liv,med skitfina människor runt om kring mig!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Nina the boss,da man le expert whteva you like

Göööreeeeeee!!

2011-12-16 @ 16:46:25
Postat av: Lollo

Ahmmmmmmeeeen,följeru med eller?!

2011-12-19 @ 00:23:47
Postat av: Lollo

Ahmmmmmmeeeen,följeru med eller?!

2011-12-19 @ 00:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0