I miss the days when life is simple.

Joodå, livet har sina dagar.

Men kan ju bara säga såhär att mitt jobb,aaah ibland vill man bara skjuta sig själv i huvudet och ibland vill bara skrika fy fan vad kul det här är, och tyvärr var det ju det förstnämda idag.
Är helt slut efter denna helg, fiifan.
Dock så har både fredagkvällen och lördagkvällen bjudit på massa mys med fina tjejer, oh jaaa!
Vin och Idol och massa chips hos mig blev det på fredagen och bio och se Breaking Dawn med samma tjejer på lördagen var inte helt fel alltså!
Har varit helt galet party sugen men har kunnat lyckas hålla mig ifrån vimmlet och dansgolven, bra där!
Men men,nästa helg då jeeeflar...då vet ni vem som är ute både fredag och lördag faktiskt ;)

Men nog om det,mörkret börjar tära lite på en, är så sjukt jävla mörkrädd så imorse vågade jag inte ens gå till bussen haha, och då var kl halv sju på morgonen ändå..
usch, hatar att jag i övrigt stressar upp mig över saker och överanalyserar och övertänker saker hela tiden, fy fan. Palla med sig själv liksom.

Men vill bara säga att mina vänner är ju helt sjukt bra, tänk att man kan ha så fina vid sin sida liksom, ni vet vilka ni är allihopa :)

Fast nu ska jag ladda inför en ny vecka med nya starka tag, whoopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0