Im the one you are looking for.

Finally är nattveckan över,och jag är faktiskt inte helt utsliten.
Har varit ett par bra nätter,så it feels good.
Vaknade kl 17.00 idag av att mamma väckte mig,helt borta i skallen haha.

Men söndagar är alltid inom parantes,liksom rehab dagen där allt är kaos men som ordnas upp i slutet.
Vet inte vad jag svamlar om haha,men men.

Hände en grej imorse som var helt..alltså snacka om karma,ödet och alla såna grejer!
Alltså jag blir galeeen,önskar att destiny will bring us together forever!
Nej det jag egentligen snackar om är..nej,finns bara 2 personer som jag kan snacka med detta om,hemligt för bloggen mohahaha.
Snacka om känslorus.

I alla fall,för att leda iväg till annat snack,en vecka full med händelser väntar!
Fiifan,fullt upp och julen är ju i helgen! Gillar verkligen att man får träffa släkten då,myyyyyys!

Ska köra en intensiv uppfiffning också så man ser lite okej ut när storhelgen kommer!
Åh hoppas att juldagen bjuder på nice fiiiestkväll också! Mmmm,vi ses väl i dimman då som vanligt ;)

Och jag hoppas att min hals blir bättre bara för jag har verkligen ingen röst kvar!
Kan knappt prata just nu,haha(:

Men det var det,puss!

Louise Karlsson
Jag & Leyla i måndags på julbordet! love.

Kommentarer
Postat av: Nina

Vem är det nu som får dig att bli så här???:O

2011-12-19 @ 12:04:49
Postat av: Lollo

Du vet mycket väl vem det är, men duuu vi snackar om det imorn käre vän! ;)

2011-12-19 @ 15:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0