natural disaster.

Tjooooo.
Sitter och lyssnar på riktigt bra musik och försöker vara vaken, min kropp och mitt huvud är verkligen inte på samma nivå..fyfan känner mig som ett spöke,men men,ikväll ska jag fan lyckas sova ordentligt.

Har ialf idag sprungit runt på stan och införskaffat julklappar,är riktigt nöjd nu i slutändan.
Känns som att jag verkligen levererar denna jul med klappar haha.
Är skitstolt!
Hängde med mina kära jobbkamrat Tove och min andra halva Nina och det var riktigt roligt!
Käkade kebab gjorde vi också,mumma!

Och fick reda på en fett nice grej! Imorgon är det en stor dag på jobbet..jag får byta kläder!!!!
Alltså ni förstår inte hur mycket jag längtat,önskat och kämpat för att uppnå denna grej!
Få byta från tråkgrå byxor,vit skjorta,vit mössa och förklädde till svarta byxor med FICKOR,skjorta med text KÖKSCHEF på,grå mössa och inget förhelvetandes förklädde...alltså prisa gudarna men jag kommer vara i sjunde himlen imorn på jobbet alltså!
glad tjej!

Och en annan grej,jag har blivit helt beroende av The Vampire Diaries.
Alltså det är helt sjuuukt,för typ två veckor sen så gick det ett avsnitt på tvn och jag tänkte bara kolla på det medans jag åt lunch och jag kommer ihåg att min älskade vän Jojjo kollade på det massamassa förut så tänkte att det kunde vara spännande och se om det var bra..och jaa vad ska man säga, är ju helt galeeeeen i det nu!
Säsong 2 går varje dag på 6an och jag kollar typ varje dag, alltså fifan vad bra det är!
LOVE IT.
Så därför ska jag få säsongsboxarna i julklapp av lillebror,huhuhu!(:

Nej,längtar verkligen till julen kommer bli så sjukt bra allting känns det som!(:
Och imorn så ska jag fixa lite grejor innan jobbet, sen är det 11-20.15 som gäller.

Mår ialf hyfsat bra,gillar dock inte att jag jobbar annandagen och nyårsafton,om det gick och ändra skulle jag må ännu bättre !
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Nina

Kökschef??:O Fyy fan va awesome!!!!:)hejja Lollo:D

2011-12-21 @ 19:21:01
Postat av: Lollo

Ahaaaaaru, "för snart äre jag som e kuuuuung"!

Mihihihi, du ska bara se hur snygg jag e nu asså :o

hej nina,du e helt okej,hej nina,hej nina! :D

2011-12-22 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0