1 Februari 2011.

Kör nattbloggning hela tiden nu ja haha...
Men ialf jag har haft en asbra dag!

Vaknade vid ett och sedan käkade jag lite frulle och fixade stallet, och vid 5 tiden åkte jag iväg till Jojjo och så åkte vi iväg till Gimo för att simma. Blev lite häng i bubbelpoolgrejen och bastu också, askönt hihi!:)
Pratade massa massa och kan inte fatta att hon åker iväg om typ en månad..helt sjuuuukt, kommer sakna henne hur mkt som helst!

Ialf så har jag ikväll bara tittat på Cougar Town och sen sprang jag iväg och solade 30 min, asskönt det med!
Kollar nu bara på How I met your mother men ska sova när som helst, dööör av trötthet haha!:)

PUSS.


kärlek till dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0