do it with style.

Är typ världens tröttaste tjej.se som skriver men det gör väl inget?
Har jobbat hela helgen, i fredags var jag och Nina och Tove på väg hem till Jessi och vi hann inte vara sådär så länge men det var skoj ändå. Framför allt vägen in!
Tog oss 1,5 timme att komma in till staden bara för att för det första; bussen vi skulle ta inte kom oooooch att den andra bussen sedan typ kör fast i Gåvsta, så måste backa och sånt i hundra år!
Men..själva grejen är att vad man än gör med Nina så har man aldrig tråkigt! Vi satt och flummade som fan hela tiden haha, så vi hade det skoj ändå! ;)
Jobbade sedan 22-05 och det var helt okej,mycket folk men roligt folk och jobba med! Och Max har blivit stooor pojke,han har blivit restaurangchefis nu,så han har grå mössa och allting! Skitsnobbig var han bara för det haha! ;)

Aja,jag fixade stallet och tog ut hästarna igår morse och sen så sov jag några timmar innan jag åkte iväg till Gåvsta idrottshall och kollade på när finaste Lisa hade match! Dessutom fick jag ju se dom andra handbollspinglorna också! :)
Stackars Elin bara, gjorde illa sig ganska rejält..usch!
Men dom vann ialf med 15-13, och dom var as grymma allihopa!

Och jaa sedan dess har jag bara jobbat 20-05..bara "lite" trött haha!
Men det var ialf riktigt skoj och jag fick flera ggr under natten stå i köket sjeeeelv! Ni vet jag börjar bli grymgrymgrym på hammisar! ;)
Och Ludde sa tom att jag börjar bli grym, så aa det är liksom bara att inse, Im awesome!

Hur som helst, jag har världens sötaste vänner som hälsar på mig mitt i dimman, Jojjo och tjejerna kom förbi, och Hannisen med pojkarna, och Magne the man såg jag och CalleBalle och Elin var också förbi en stund. Joorå, tråkigt hade man det inte ialf hihi! :)

Men ja tro det eller ej,men hänger på stationen nu och väntar på bussen hem!
Eftersom att det är söndag nu så kan jag berätta vad denna dag bjuder på: sööööööööööömn tills kl 16.00, sen stallet och släppa in hästar och sedan goffa naturgodis framför tvn hela kvällen! :)

Vet inte riktigt vad jag babblar om längre så lika bra att sluta...btw värt inlägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0