Everybody do the desert walk up in here.

Eh..

En helt vanlig måndag,startade upp med ett 9 timmars pass, wihoo.
Var så fruktansvärt tpl i imorse men det vände sig snabbt. Fick ett samtal av chefen på väg till jobbet, och det är bestämt att nästa vecka åker han,jag och Tove och Helena till Gotland!
Haha så jävla sjukt och åka och jobba på en Max restaurang där nere, men ändå fan vad kul det ska bli!
Är grymt taggad, blir ju liksom en mini roadtrip såhär lagom i början av Mars månad, yeaaah.
Men kan ni liksom tänka er att jag ska ta beställningar ifrån gotlänningar? haha.
Nej, nästa vecka kommer bli awesome!
Fast ändå inte, för älskade Jojjo åker...

Men i alla fall.
Har ikväll testat Marabou's nya smak, Mango chokladen! Riktigt mumsig tycker jag!
Mamma tyckte den inte smaka ett skit, men men!
Till det så har jag druckit Ramlösa med mango smak!,asgott ju!
Riktigt mango kväll för mig men äsch,så jäkla mums!
DJ Mangoo är ju inte helt fel heller, eller vad säger ni?
haha.

Keep talking shit about me, you're just making me famous!


grym låt som jag nynnat på hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0