ALL NIGHT LONG.

What up?

Har haft en grymt bra helg tack vare mina fina vänner!
I fredags blev det på eftermiddagen simning " typ plaska runt" med fina Jojjo och sedan åt jag hamburgare med hennes familj och kollade på Vem vill bli miljonär hihi (: Hann inte vara med henne så länge innan jag var tvungen och dra iväg till staden, skulle sova med Lisa & Erik i lägenheten som de har för sig själva nu i tre veckor medans hans mami är borta, så drog dit och dumpade min feta väska innan jobbet.
Sedan träffade jag Linda en stund, så kuuuul!
Kom till jobbet en timme för tidigt, trodde jag började 23.45, men neeeej det var 00.45 så blev as irriterad och drog där ifrån för att komma tillbaka en timme senare, och då blev det telefonis med Marina en stund, och ja sedan ringer Elin helt random och undrar vart jag är, och hon var på Oleary's med ett gäng så jag sprang dit och träffade henne, hur kul som helst!
Hade serious talk med gulleponken Charlie också,som befann sig där! Kul och se honom också haha(:
Sprang förbi Kalas och träffade Lisa innan jag jobbade 00.45-04.15.
Helt jävla insane,blev en jävla massa bråk och saker gick sönder och shit..

Men men fina Lisa väntade på mig efter krogen så när jag slutat jobba tog vi taxi hem och däckade i sängarna vid 05.00!
Och på lördagen så kirrade vi lite frukost och kollade resor, innan vi gick till Fyrishov och kollade på Eriks fotbollsturnering med jobbet. Haha sjuuuk musik dom spelade, men roligt var det!
Så himla kul och umgås med Lisa hihi:)

Vid 16.00 så kom ialf Nina och Jessi och hämtade upp mig och vi drog iväg mot Vänge/Järlåsa-hållet och ut i skogen där Toves lya finns och hade en urmysig middag och alkohol förtäring med ett gäng tjejer! Sara,Sofi och Jennifer var där också såklart!
Men vid nio tiden så åkte hon och jag vidare till staden igen för att gå och vara wingmans åt Matilda, och vi hamnade på Kalas. Askul var det!
Träffade på en massa grabbar som Bolle,Tommy,my bff Johan, och Joacim och en massamassa andra hihi :)
Och Pecca hängde också där, så himla söt! Gullet på fyllan asså,haha <3
Och jag och Nina shakade också sönder på dansgolvet tillsammans med Matilda, så kul hihi!
Men dessvärre så fick jag ju lämna det roliga åt alla andra sen, eftersom jag jobbade 01.00-06.00!
Hur jävla cp drygt som helst, men men..
Mami hämtade mig och eftersom jag hade stalltjänst så var det bara att ta ut hästarna och sånt när jag kom hem så kl 09.00 imorse gick och jag la mig ääääääntligen..Fyfan alltså haha.
Och idag så har jag seriöst, bara sovit till halv fem och sen dess legat i soffan tills nu och kollat på massa serier!
Men ska föröska sova nu igen, för imorgon blir det jobb 11-20.15..

NATTI.


Jag och Peccis igår, bilden är tagen av vår grymma vän Jimmy(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0