feel it.

Sitter här och drömmer mig bort lite i musiken och alla fina bilder som finns(weheartit.com)...
helt underbart med andra ord!
Jag laddar ner lite skön musik till telebobbo just nu och snart så ska jag kolla på BB som jag spelat in!
Seriöst,första programmet igår..Vilka jävla mongon dom tagit in till huset!
Vart as besviken..är ju bara töntar med!
Meeeeen jag måste ändå kolla,jag hoppas att det kan bli lite mer spännande!

Anyway efter det så ska jag göra det skönaste nånsin:
lägga mig en nybäddad säng,nyduschad men nyrakade och insmorda ben.
UNDERBART!
Så jävla skön känsla hihi!
Kommer sova gott inatt kan jag lova! ;)

Men nu ska jag måla naglarna.
GODNATT.


Bjuder på denna bild..
och juste, jag är fortfarande helt kaaaaoz i huvudet av allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0