fridaynight.

hey baberiba!
Natten till idag jobbade jag 23.15-03.00,asjobbigt men skoj ialf, massa jävla studenter ute som vanligt;)
Papi kom och hämtade mig och var hemma till 04.00 och sen kunde jag inte sova så låg och kollade på The last song igen, så jävla fin film!
Gick upp vid tolv och fixade stallet, sen åkte jag vidare mot staden med lillebror. Vi käkade på donken och sen shoppade jag loss lite haha! Kom hem med 3 ringar, ett halsband, en jeansskjorta, nya svarta enkla leggings, en sjal och lite tofsar haha.

Sedan gick vi på bio, såg Trassel och den var asrolig hihi! Garvade sönder oss några ggr till den alltså..
Och jaa nu är jag hemma igen, hur trött i skallen som helst!
Så ska somna till en film nu och imorgon blir det upp kl 6-morgonfodra hästfisar,sola,jobba 11-16 och sen på kvällen blir det utgång med bryyyyydarna!

Allt för mig nu,later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0