I love you not only for what you are but for what I am when Im with you.

Helluuuuuu.

Har haft en riktigt bra dag!
Dock så sov jag ganska dåligt och väldigt lite inatt men det glömdes bort så fort kroppen vakna till liv :)
Åkte in till city för att gå förbi jobbet en snabbis och snacka om lönen(som stämde haha!) och om semester och om sista april!
Kommer ju hem från ELITE kryssningen mitt på dagen den sista,så jag snackade med gullepluttarna om hur jag skulle jobba för ALLA som jobbar på Max måste jobba då, eftersom folk kmr och fyllekäkar heeela dagen och heeela natten haha! Men nu vet ni det,nattjobb blir det för mig!
Fast vill ju såklart hitta på nått skoj med alla fina på eftermiddagen/kvällen!

Men nog om det nu..Mötte i alla fall sedan upp Marina och vi gick i affärerna och shoppade lite och Marina testade en jäkla massa kläder hihi! Askul!
Sedan fikade vi på Årummet eftersom Marina aldrig varit där innan, var as mysigt!:)
Pratade en massa massa vilket behövdes, älskar den tjejen!

Kom hem och åkte till stallet och så tog jag in hästarna och red Bollan en stund på volten.
Gick väldigt bra hihi! :)

Ska snart prata i telebobbo med Lisa och sen blire BB och Cougar Town,sen sängen! :)
PUSS.

FIKABILDER...





Varm choklad med marsmaellows och världens största kanelbulle..OH JA!


Fina tjejen :)



Seeeeriöst haha, bilden vi tog innan denna vart helt knaaas. Jag hade typ ögonen halvt öppna och vi båda såg helt kaoz ut. Tur att detta snapshot blev lyckat tre sekunder senare, hahaha!


M U P P.

Kommentarer
Postat av: Bilalhelena

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-09-26 @ 15:43:14
URL: http://bilalhelena.blogyd.com
Postat av: Lollo

Thank you! Your words make me happy(:

2011-09-27 @ 01:05:41
URL: http://bbeelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0