inget är omöjligt så länge jag andas.

rubriken tagen ifrån Jockes tattuering på ryggen fast där står det på spanska egentligen, men jättefin var den!

Gårdagen bjöd ju både på det ena och det andra kan jag lova haha!
Jag åkte in mitt på dagen till staden och så träffade jag Tove och vi kikade i butiker och fikade på Storken som vanligt. Asmysigt!
Sen på kvällen mötte jag upp Pecca och så gick vi och käkade lite på donken innan vi gick hem till Jocke(ni ska bara veta hur löjligt nära han bor Kalas och allt annat haha. Typ 2 minuter bort ifrån allting.) Blev förkrök där med Jimmy och Dennis(?) hihi. Askul, och eftersom man umgås med två vimmelfotografer så kom kameran fram ganska snabbt! Haha,sjuka bilder det blev!
Vi tog oss ialf ner till Etage (Jocke sprang före eftersom han skulle jobba och ta vimmelbilder på folket,btw så kollade vi på alla bilder imorse, fy fan haha,vad kul!) Ayway jag tror inte att nån av oss visade legg när vi kom dit haha, och ja sen gick det bara utför! Ni som känner mig vet att jag inte tål för mycket av det goda så jag och min bästa vän toan umgicks i ca 2 timmar innan jag vid 12 tiden kom till liv igen! Några ur gulliga tjejer hjälpte mig och tack vare det blev jag inte utslängd av vakten hihi! Och det blev reunion med Ida,en tjej som typ var och red Bollan för typ två år sen haha! :)
Träffade på Haci och han hade sönder mina örhängen, så himla hårdhänt han var igår, helt brutal och borta i skallen haha,men det är väl Haci i ett nötskal:)
Hur som helst,resten av kvällen bjöd på massa kareoke,drinkar,vatten,skaka rumpa, springa upp och ner för trappan och spåra med nytt folk! Gillagillagilla!
Och jag och Pecca blev typ bästisar med dom i garderoben haha,så gulliga dom var!
Vi stannade ialf tills stängningstid och så gick jag och Peccis med Jocke hem och sov bland alla hans playboy kuddar!

Har segat i princip hela dagen idag med Pecca och Jocke men vid 3 kom vi upp och iväg, så jag och Pecca bakiskäkade kina mat innan vi tog bussen hem.
(I min lyckokaka stod det: A stranger will bring great meaning to your life. Spännande!)

Och är hur seg som helst i kroppen nu, men vad gör det..hade en helt röööööjd kväll igår! - happyface:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0