just dance.

Hellu!

Bra dag har det varit, riktigt bra dag!
Hängde i staden idag med snyggingarna Tove och Sara, fikade på Wayne's och sedan shoppade vi lite också. Jag kirrade ett par vantar på Åhlens, välbehövligt om man säger så i denna kyla! Ett par vita blev det,supermysiga.
Sedan besökte jag och Tove Darkwell medan vi väntade på Sara och jag bytte min tungpiercing pärla till den rätta storleken och Tove fixade en ny navelpiercing. Och jaa sedan blev det en oversize tshirt från Cubus som jag ska ha på festen imorgon! (fy fan vad jag och Nina ska röja btw..har inte festat på as länge,så astaggadtjej.se har ni här!)

När jag kom hem så lagade jag middag med lillebror, blev pasta cabonara, och sedan läste jag SOLO samtidigt. Så himla bra grejer det var i detta nr, massa bra saker om träning och vår modet! LOVEEEEE.

Och juste, hämtade ut mitt paket från nelly.com när jag kom hem,fy faaaaaan vad snygga klänningarna var,satt perfekt gjorde dom också!
Aaaah,dööör för min garderob just nu!

Men nu blir det powernap, jobb väntas inatt 23.45-04.15!
Roligare än så blir inte denna fredagkväll.
Puss & Hej!


Trion på studenten. Fina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0