känn på den!

Ny design..mmmmhm,vad tycks?
Har gjort lite småändringar som ni kanske sett ;)

I alla fall då så jobbade jag inatt med Tove Max & Teddy. Så himla skoj det var, de tre är liksom de flummigaste jag vet. Jag och Max och Teddy hade en diskution om kokain runt 2 tiden,heeeey bra konversationer mitt i natten haha!
Ialf det var mycket och göra men roligt ialf, enda ansiktet jag kände igen som kom på besök var gammelsmurfen,wihoo!

Har idag bara sovit och kollat på Mulan med mamma, och jag ska typ nupåengång dra iväg till stallet och fixa där.
Sen blire hem och sova och sen blir det jobb inatt igen med samma människor (awesome!) 23.15- 03.00!

Tjingeling!



..och denna låt är så jävla grym!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0