KÖR BARA KÖR!


Jag och Paddan kl 5 på lördagsmorgonen på dansgolvet!


Jag och någon random naken kille på dansgolvet,haha!


DiskoDavid Tove och Jag.


Förferre i hytten, oh yeah!


Basse uppe och klättrar i fönstret,haha galning! (:


Jag och Jennifer aspackade på dansgolvet,och ska försöka lära oss " vattenspridarn"
gick sådär...HAHA!


Övertaggad tjejer haha!


Sara och grabbarna,hihi!


Första gången utomlands,yeeey!
Jag och Tove letade upp en souvenir affär, och jag köpte ett shotglas det stod Riga på, som jag sen invigde på båten!
KBK!



Sexig eller vad?!


Ninis och Jag, fulla på vatten! höhöhöh..


Italobrothers live, gryyyyyymt bra drag! fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0