some crazy shit going on in my head.

Tjeeena.

Har haft en ruskigt bra helg!
Jobbade ju natt i fredags och det gick bra, var ganska kul. Träffade gammelsmurfen( han hänger seriöst på Max varje fredag natt..haha!)
Igår så sov jag ganska länge innan jag åkte iväg till stallet,hade insläpp av hästar och sen så red jag en liten stund också. Bollan var aspigg och jätteglad så det var himla roligt! Kallt som faen bara!

På kvällen så kom Ninis hit för förfest, och vi körde fia med hutt och klunkade i oss en massa skit haha, seriöst det måste vara den sjukaste förfesten vi två haft tillsammans tror jag haha!
Anyway, vi hämtade ialf upp Mattson så bar det av mot Almo för lite f.e.s.t.!
Tyvärr så kände jag och Ninis oss lite gamla där så vi hälsade bara på grabbarna som fyllde år och snickelisnackade med Patric och Anton, innan vi åkte iväg igen!
Blev rejält klunkande på bussen till staden och väl där så hamnade vi på Saluhallen för första gången, så jävla grymt haha! Vakterna släppte in oss på två sekunder,och väl inne så var det helt sjukt! GRYMT BRA DRAG,GRYM MUSIK OCH HUNKAR ÖVERALLT!

Så vi dansade loss på dansgolvet och träffade lite folk, Daniel och min tvilling Kim(ni som inte träffat honom...alltså ni anar inte hur jävla lika vi är!) var där! Så himla roligt!!
Och jag träffade dessutom min gamla klasskompis Steffie(har seriöst inte sett henne sen studenten) så det var hur kul som helst och se henne! :)

Och jag brukar sällan fyllekäka men igår så blev det ett stopp på Burger King innan nattbussen.
(urgullig tjej som jobbade i kassan måste jag säga!)
Hur som helst, väl hemma i byn så mötte vi fylletrattarna Mattson och Patric så blev det efterferre,wihoo!
Körde lite sanning och konka och annat skoj kl.fyra på morgonen,haha!
Men jaa sedan blev det övernattning för mig hos M,mysigt!!

Och idag så har jag bara segat,fixat stallet och träffat Mattson igen för att hämta min väska haha, och sedan blev det en sväng hem till Nina för att prata en massa om gårdagen och allt möjligt:)
Har råkollat på tvn sen halv fem och just nu är det Hitch som gäller på tvn,med mami i sällskapet!
Ska snart kolla på BigBrother som jag spelade in,sen blir det nog sova!
Ny vecka imorgon,sköööööööööööönt.

Pussi.
BTW UTGÅNG PÅ ONSDAG?!


Jag och min fina på dansgolvet igår @ SALU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0