måndagsmys!

Yes, idag är det mysmåndag med...mig själv!
Passar på att vila upp mig efter allt ståhej som varit den senaste tiden.
Sov till ett idag och sedan segade jag bara hemma,läste en jävla massa bloggar m.m.
Har varit helt virrig i huvudet idag men annars är allt som det ska!
Blev middag med mami och papi, och sedan har jag kollat på Family Guy en stund. Så jävla kul haha!
Jag hämtade ut mitt lilla paket med navelpiercingen i, så nu har jag ett fint kinatecken mitt i naveln :)

Kvällen består enbart av choklad, té och film..:)
Är ju riktigt partaj på Flurran ikväll men blir nog att stanna hemma ändå(:
Köööör på onsdag istället hihi (;

Anyway bjuder på två pics.
Ciaaooooooo.


Fiiiiint va?
Tecknet betyder lycka, därför jag valde det.
Hoppas att det kan bidra till mer glädje i livet än vad jag redan har! :)


Och här har ni en cpbild på mig med den nya pärlan i tungan..
MEEEEN den finns inte längre kvar för i går när jag låg nyvaken i sängen så hade den lossnat vilket jag inte märkte så jag råkade svälja den!! Så nu ligger den i min mage :(
Hahah,faaaail lr vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0