never alone.

Hahah vad cp mitt inlägg igår natt blev..
Men men whateeeevah.

Idag har jag inte gjort mycket förutom att jag åkt en massa bil och träffat moster och kusiner.
Jag var as seg i imorse,kom knappt upp ur sängen men när vi väl kom iväg så blev det åka av kan jag lova. Vi skulle åka till Östervåla via Uppsala och inte via Tierp som vi gjort alla andra tusen ggr förr, och jaa, såhär blev vår resa istället:
Alunda -> Uppsala -> Vänge -> Järlåsa- > (kringelikrockväg i 2 mil) Heby -> Tärnsjö -> Östervåla.
Sedan hem blev också cp, Östervåla -> Björklinge -> Alunda.
Haha sån jävla fail på bilåkningen idag alltså..
Men jag fick ialf träffa moster en stund och lill kusinen Sigge och Hampus.
Och jag har verkligen ingen koll på hur gamla dom gossarna är.

Jag: Ahmen Sigge är väl typ 7-8?
Mamma; Nej men snälla nån han fyller 11 år detta år..
Jag: Va?? Herregud..jävla skitunge på och växa..

Jag igen: Men Hampus då? Han är väl typ 14?
Mamma: *asg* Men hallå, han är ju 17 år!!
Jag: VAAAH? oftaa!!

Haha,hur som helst,det är svinkallt så ska bara krypa ner under täcket och sova.
Men snart kmr bilder från min mobil upp! :)
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0