YOU.

Så jävla sur jag är..satt vid min lilla bärbara och skrev ett långt inlägg med massa fina bilder och så precis när jag ska trycka på publicera då hakar datan upp sig och allt försvinner! KUUUUL JUL.

Men nu kör vi igen, igår jobbade jag 11-16 och det var ganska drygt..blir lätt jobbigt på lördagar och igår kom det folk koooonstant,tog ju aldrig slut! Asdrygt hihi.
Sen kom jag hem vid halv sex och stressade lite, och jag och Hanna förfestade hos mig innan vi mötte upp Jojjo på bussen. Där joinade också Kim oss(jag har seriöst inte sett den killen sen vi slutade 9an,helt sjuukt!) och dessutom så satt Linus, 100 % Party killen på bussen också, askul!
Väl i stan så träffade jag på fina Marina en stund:)
Och jaa sedan så gick vi till Kalas och drack drinkar och vi fick sällskap av två as snälla killar. Ena killen hade ett skivkontrakt, as grymt ju! Sedan joinade Bolle och Gammelsmurfen oss och därefter kom bryyydarna Tove Sara Jennifer med Juhani och grabbarna.
Träffade dessutom på Pecca och hade det skoj, dessutom träffade jag hennes kompis Jimmy, as sköön kille haha! :)
Och sedan kom Jonas dit, och han har jag ju inte sett på hur länge som helst heller. Och såklart hade han varit på Etage innan som vanligt ;)
Dessutom var min gulleunge Johan där och Elias ofc.
Och på väg till bussen träffade vi av en jävla slump på två av våra 100 % grabbar,Basse och Paddan!
så sjukt kul!
Och nu när jag babblat om alla roliga människor jag hängde med igår, så vill jag ju bara säga att jag hade det asroligt!! Synd att tiden gick så fort bara..:)

Och ja idag har jag bara sovit,hängt med Ninis och flummat och kollat på OTH och Solsidan.
Och nu ska jag sova, jobb imorgon 11-20.15!

P U S S.
slänger in bilder från igår gör jag också!


Efter taggningen på FB så fattar jag varför han inte kände igen mig igår först..Det här är EMIL och inte ANDERS,vilket jag trodde..pinsaaaamt! Vad fan ska dom vara så lika för? damn it.
Fast ni ser ju hur mysigt det blev i slutändan, emil,anders..who cares?


Jag och älskling på dansgolvet ?!


Jag och gosepojken Juhani.


Tovelove & Jag, drunk as hell. Haha nejdå vi var nyktra igår!


Snyggingen körde dubbelt upp!


Jag och finaste Jennifer!
(så jävla snygg bild det blev btw)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0