over and over just like you do.

Eh hej.
Känns som att jag kommit tillbaka till verkligeheten eller nått. Har jobbat som ett as båda dagarna, 9 timmar igår och 9 timmar idag. Helt slut i kroppen men kul har det ju varit också. Min chefis och Johanna är så grymma!!
Fick börja i måndags med att stå i köket med chefen en stund, askul! Men aa har ialf lärt mig lite mer om hur allt funkar,bästa Johanna lär mig saker hela tiden :) Och idag har jag stått och kladdat med senap och dressing och smältost och annat skit så aa det är mys!
Ialf, hade en riktigt bra myskväll hos Marina igår, kom dit vid 21.00 och då högg vi in på godiset direkt och kollade på "Killers" med Ashton Kutcher och Katherine Heighl. Har aldrig tänkt att Ashton varit så snygg innan, men fyyy faaan jag höll på att dö igår, så jävla het han var!  MUMS!
Vi satt och snackade lite efter och vid tolv kom vi ialf i säng,båda skulle ju upp tidigt idag till skola/jobb, men ändå hade det myspys med finaste tjejen på alla hjärtans dag!

Och jaa idag är det ju löningsdag för alla som jobbar på Max så efter jobbet cashade jag in nytt smink och läppbalsam och ett par glittriga peace örhängen jag gått och dreglat på i snart ett år :) Lite måste man ju unna sig liksom :)
Och sedan kikade jag förbi Darkwell och köpte en ny kula till tungpiercingen,tänkte jag skulle byta! Dock måste jag göra det själv, vette sjutsingen hur det ska gå,men det blir väl en upplevelse i sig!
Han som satt är sa att han kunde göra det med förbundna ögon coh i kolsvart mröker, men eeeh innebär det att jag kan klara av det? hmm, dagens dilemma.

Och jag fullt upp hela veckan med massa planer men det gillar vi! 
Dessutom har jag ett överflöd med godis hemma,så ska tjocka mig med det nu!
Pöss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0