taking pictures.


(ca 3 v sen)
Lillebror och jag käkar middag på donken!


samma kväll, i bio salongen. 3D!!!


(ca 4 månader sen) Då fortfarande fredagkvällarna bestod av jag och Nina, någons soffa,massssa gottigott och IDOOOOL på tvn. Ifall nån undrar är det ostbågar hon har i munnen,tycker det passa ganska fint in, tkr ni inte? :D


Min alla hjärtansdag present från rumpistumpan! :)
Det står : Du är så yeeyeewowwow. En vän är den som lyser upp när hela världen är släckt.
Så gullig! Och i låg det choklad och massa godishjärtan och tuggummi,så man inte får hål i tänderna sen liksom. Kvinnan som tänker på allt,det är Nina det!


Min lilla kattunge Tuffs, som sover lite knasigt?.. haha.

(I somras!) Fina Bolliiboll på volten.


(Också tagen i somras) Bollan står och chillar i boxen,skönt och slippa alla flugor och skit hihi!


Eh jaa. Egopics finns ju alltid med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0