Torsdag.

Heej!

Är helt slut efter denna dag!
Sov till 12, och sen blev det stallet och jag bytte broddar på Bollan, fy fan vad jobbigt det är..!
Dom satt för fan stenhårt, och ändå var det jag som skruva dit dom förrut? Har jag blivit klenis på senaste tiden kanske?
Sen red jag barbacka en liten stund på volten,var riktigt skoj! Har inte ridit på jätte länge heller så var glad för denna lilla stund det blev ändå :) Och sedan tog jag in hästarna som jag alltid gör varje torsdag hehe ;)
Ialf så kom Nina och hämtade upp mig vid 18.00 innan vi åkte vidare till Gimo för att simma, askönt var det! Bastade gjorde vi också, riktigt nice.
Sedan gick jag och solade också i 30 min hos grannen, superskönt det med!
Så nu sitter man här och känner sig en aning fräsch ;)

Har precis druckit té och snart ska jag och lillebror kolla på skräck film. Sorority Row!
Var aslänge sen jag såg en skräck film så får se hur länge jag klarar av att titta..such, gömmer mig bakom kudden det kan jag lova!

Godnatt people.


Fina Ninis och jag :)
fyfan på lördag köööööör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0