you can run but you won't come far.

Ja folket, vad ska man säga.
Blev utgång igår med fina Jennifer :)
Vi hängde på Etage en stund och jag lyckades hälla ut hela min shot på bordet,bra där haha!
Träffade ialf fina Eddie och jaa det var väl typ den enda vi kände där haha :)
Vi drog vidare till BJ där det var ett jävla tryck, kändes som alla i hela världen var där igår..helt galet med folk!
Men det var askul, Rebecca & Fiona var asgrymma och det var helt insane när dom gick upp i DJ båset,herrejävlar asså!
Men jag och Jennifer shaka loss som fan och vi träffade en lite väl dragen Kim haha, så jävla kul! Den killen dansade nog på varenda högtalare där igår..jisses vilken lirare han är!
Men jag och Jennifer röjde ända till halv tre innan vi lämnade stället och den sista person vi träffar på innan vi går är B. Jävla skit alltså..så jävla fin!

Men men. Har sovit verkligen hela dagen idag med Jennifer i min säng, och vid 5 tiden så fixade jag stallet snabbt och jaa nu så chillar jag bara hemma helt ensam i hela huset..dock har jag grymt hög musik på som jag skakar loss till,ÄLSKAR'T!
Men vilar upp mig lite också, för imorgon och jaa hela jävla helgen är full med planer så det är lika bra liksom!
Dock jobbar jag natt fre och lör(såklart löningshelg liksom..) och är så jävla avis på alla som får röja sönder i helgen. Fast aa, BJ bjöd på ett jävla bra drag igår så det räcker och blir över för ett tag framöver tror jag hihi!

Men nu ska jag fortsätta goffa choklad och sjunga med till låtarna på min grymma spotify lista!
Hörs efter helgen!


grymma b-rudar!


en bild säger mer än tusen ord - behöver jag säga nått mer?
GALET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0