baby you are firework.

Well well, bra dag har jag haft i alla fall!

Gick upp vid 8 och fixade stallet,sen blev det stressigt och fixa sig för att sen stå och vänta på en försenad buss i 20 minuter. Usch vad drygt det var, och i detta jävla snö oväder också..dö snö döööö!
Åkte ialf till skolan och tänkte skriva ut mig från skolan så att jag inte är elev där länge men lyckades precis komma i lunchtiden, så typiskt!
Men men, träffade massa fina människor; Sara, Charlie, Victor, Tomas och Pecca! Plus att jag fick höra en cool kille spela gitarr och sjunga med en as grym röst i cafeterian. Han satt där helt spontant och sjöng, kunde knappt koncentrera mig när jag snackade med Sara, gick rysningar över hela kroppen hela tiden! Aja, skit grym var han.

Åkte ner på stan och sprang runt som en idiot överallt och bytte tröjor åt lillebror på H&M och gick förbi stadsbiblioteket en snabbis och sedan lämnade jag CV på Holmlunds. Hoppas hoppas hoppas att det kan bli jobb där hihi! :)
Åkte också till Polishuset och fixade pass, haha virrpannan själv men aja nu är det fixat! Råtaggad till max till kryssningen! 15 dagar kvar!
Mötte sedan upp Tovelove för att käka på Cupido,as gott som vanligt! Satt och snackade en massa i typ 3 timmar innan vi kikade lite i affärerna och sedan tog bussen hem. Mysmys!
Jag skulle kunnat jobba på eftermiddagen också, min chef ringde mig men jag var ju busy med att snacka med Tove så hörde inte och såg att han ringt 2 timmar senare haha. Bra där! Ialf blev en liten snackis med honom då, och han kallad mig sin favorit Lollo, så gulligt liksom! Ajaa har sagt det förr men säger det igen, min chef är awesome!

Jag är i allafall jättetrött nu och ska kolla på en rolig film innan det blir sovdags!
Imorn väntas en tur till skolan igen för att fixa utskrivningen med Michis (i think) och sedan shopping på stan med Marina och sedaaaaan, aa ni vet ju vad kvällen kommer bjuda på! Alkoholintag och röj i Gimo på Knutmasso med fina vännerna!

Det var allt jag hade att bjuda på nu.
PUSS.


Det skulle vara mysigt med lite loooove i livet men ändå, jag gråter inte för det!
Har ett grymt jobb med de sjukaste personerna från Uppsala kommun och har underbara vänner som får mig att må så bra! Kärlek till er.
Aaa, mitt liv är ju inte dåligt direkt. I Looove It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0