'cause this is radio hardcore,ready to dance.

Tjääääna.

Har ju inte bloggat på ett tag för har ju haft en hel del annat och göra!
Som sagt så åkte ju jag och några tjejer och killar på 100 % Party kryssning torsdag till lördag, och ja vad ska man säga? Jag tror jag aldrig haft så roligt i hela mitt liv, så jävla spårat och så jävla kul. Det är bara 40 timmars konstant party typ!
Det går liksom inte och beskriva allting som hände för det hände så jävla mycket hela tiden, men på torsdagen så gick vi ialf på båten vid 5 och redan då var folk packade. Käkade buffe och sedan drog vi till taxfreen och köpte alkohol. Tillbaka till hytten och så började vi dricka, kom massa folk till våran hytt med rullande vagn med dunka dunka musik på och vi gick till folks hyttar och vi skaka loss på dansgolvet och jag invigde sängen if you
know what I mean(; och så var det party öveeeerallt och jag gick och la mig 5 på morgonen ialf.

På fredagen så vaknade jag och Tove kl 10 och tjattrade en stund och var astaggad för ingenting, sen vid 1 tog vi oss ut i Riga och käkade på donken och kollade runt lite. Köpte TUPLA som var choklad och sen tog vi lite bilder innan det blev båten igen. Återigen möts av folk som dricker som fan överallt i korridorerna och då var kl 15.00.
Sen käkade vi tjejor middag och så var det dags igen för partyyyy. Spårat överallt och killarna går med kalsongerna utanför byxorna och en kille gick runt på två stegar som styltor i korridoren och folk hoppar upp i fönstren och jaa alltså det är så sjukt svårt och beskriva men hela skiiiiten handlar bara om dricka dricka dricka,spontant häng med nya människor, fukka ur på dansgolvet till grymma uppträdanden och sex.
ALLA FÅR LIGGA!

Me x 2..OH YEAH ;)

Ialf, denna kryssning var det roligaste jag nånsin gjort och det var helt underbart! Jag och tjejerna funderar på en favorit i repris i april..AWESOOOOOOME! :D

När jag kom hem på lördagen så sov jag 2 timmar och sen blev det att fara iväg till Jojjo och baka tårta med tjejerna! Vi överraskade sedan Linda som fyllde 20 år(grattis igen finaste!) hemma hos henne med snyggaste tårtorna och massa presenter. ASKUL! Blev lite alkohol och sen åkte de andra till Bowlan och jag åkte till staden för att jobba 00.45-04.45. Gick sedan till Årsta(asjobbigt haha) och så sov jag hos Marina. På söndagen blev det lite häng hos henne och så vid 16.00 åkte jag hem och fixade stallet:)
Sen iiiiidag, så jobbade jag 8.30-17.00 och det var asjobbigt och gå upp tidigt men det var skoj och jobba ändå! Min chef är världens största mupp haha! Ialf så fick jag två biobiljetter för att jag vann försäljningstävlingen i lördagsnatt! Asnice!
Sen så skrek typ min chef för han vart så glad för att det hade tydligen gjort så att vi låg 2a på bästa försäljningslistan i Uppsala och vi har typ aldrig varit ovanför något annat ställe så han blev skitglad över att kicka some nån annan resturangschefs ass haha! Tydligen så var jag värd 100 biobiljetter minst bara för det, inte mig emot haha ;)

Och jaa jag är helt död nu och så ska bli underbart att få sova ut imorgon!
Men nu vet ni ialf vad jag gjort de senaste dagarna!
Bilder och sånt shiiiit kommer upp imorn!

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0