because I'm back.

Jobbat idag 10-16. Var typ frisco och orginal mania idag, typ alla beställde bara det. Helt galet!
Fast jag tröck i mig orginalis målet själv sen, muuuuuums.

Juste,inatt sov lillmisse i min säng, mysigt med sällskap liksom. Visserligen sover han just nu också brevid mig men ändå..
Och vad det gäller step up 3 som jag såg igår kväll..asså fan vad fejkat allt kändes,typ as dryga huvudpersoner också haha..Fast Moose är ju gryyyyym, fan om man kunde dansa som han alltså. Cool kille säger jag bara och joo 1 & 2an är såå mkt bättre..

Idag köpte jag ialf mina efterlängtade uggisar, så jäkla mysiga och bara toffla runt i när det är kallt ute.
Och när jag kom hem så handlade jag med mami och sedan blev det middag, pannkisar! så jädra gott.
Och nu ska jag göra min naglar fina, sen blir det sega i sängen hela kvällen. Går just nu bara och skrotar runt i mina hello kitty mjukisar,raggsockor och min sköna mjukiströja från bikbok hihi.

Förstår inte riktigt varför jag bloggar idag, har ju inget jävla kul och berätta..
Men imorn får jag träffa en fin tjej, giiiiiillla knappen.

ciao på er!


glömde ju nästan bort och nämna att idag fyller min fina vän Jimmie 18 barre! :)
Blir stor pojke nu vettni! Hoppas bara att alla andra barn leker snällt med honom på krogen sen hihi, annars kommer big mama och visar vart skåpet ska stå! Eller inte..haha.
Tur att Jimmiboi är biff så det räcker och blir över så han kan fixa det själv hihi ;)

Har förjäkla roliga bilder på oss så måste bara lägga upp en till ifrån Jojjos fest förra våren haha..


SMILE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0